zondag 20 mei 2012

Zondag 20 mei 2012 Feest!

            Tumblr_lngq0f0ueh1qh9lico1_400_large
Goedemorgen lieve mensen!


Oeps! Ik ben gisteren zo druk geweest dat ik vergeten ben een blog te schrijven! 
Tja ik zit natuurlijk wel in mijn examenperiode, dus ik kan me wel dat veroorloven vind ik, haha (A)
Zometeen ga ik nog even leren, want om half 3 gaan mijn ouders, ik en mijn vriend naar de verjaardag van mijn tante in Oudenbosch. Mijn zus gaat niet mee, want die gaat volgens mij schilderen bij een vriendin.


Op het moment ben ik echte meisjes op zoek naar zichzelf terug aan het kijken. Het was afgelopen donderdag de finale en ik heb nog niet echt de kans gehad om het terug te kijken. :) Spannend!


Gisteravond ben ik naar Paul geweest, lekker buiten in het zonnetje een colaatje gedronken, een eindje gewandeld, Bones van afgelopen maandag terug gekeken, en de film Loft gekeken!


Ik weet niet of de film Loft jullie iets zegt, maar het is een Nederlandse thriller/drama.


"Vijf getrouwde mannen delen stiekem een loft, waar ze stijlvol en in alle rust hun minnaressen en liefjes ontvangen. Een prima regeling, tot ze op een winterochtend het lijk aantreffen van een jonge vrouw. Geen van hen weet wie de vrouw is, waar ze vandaan komt en hoe ze terecht is gekomen in de loft waarvan alleen zij de sleutel bezitten. Noodgedwongen proberen de vrienden zelf uit te zoeken wat er gebeurd is en waarom, maar al vlug beginnen ze elkaar te wantrouwen en zal blijken dat ze veel minder van elkaar afweten dan ze dachten." 


Remake van de gelijknamige Vlaamse versie uit 2008.

O.a Barry Atsma, Jeroen van Koningsbrugge, Kim van Kooten en nog meer bekende acteurs spelen hierin een rol.

Heel spannend, maar zo'n goede film! Ikzelf moest af en toe wegkijken, maar verder is het een heel goed plot. Ikzelf ben nooit zo'n fan geweest van Nederlandse films, maar deze vond ik goed, net als "Er komt een vrouw bij de dokter". 

Kortom: Goede film!

Ik ga nu even eten, en dan nog even leren!

xxx Marieke ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten