woensdag 30 mei 2012

Woensdag 30 mei 2012 VAKANTIE!

Een goedemiddag,

Gisteren ben ik vergeten een "my life" te schrijven, maar dat kwam omdat het zo'n hectische dag was.
Eerst om half 8 opstaan om me klaar te maken om naar school te gaan voor examens aardrijkskunde en Engels. Dus ik was vanaf kwart voor 9 tot 4 op school, daarna kwam ik thuis, heb ik even Peking Express gekeken totdat de antwoorden op internet stonden. Toen heb ik dus mijn examen nagekeken. Daarna kreeg ik te horen dat we ineens uit eten gingen! Hoe leuk! Om te vieren dat de examens over zijn.
We waren om half 9 weer terug, net op tijd voor De Allerslechtste Chauffeur van Nederland, toen dat afgelopen was (om half 10) was ik helemaal kapot van deze dag, en ben gelijk m'n bed in gedoken..

Dus eigenlijk helemaal geen kans gehad om iets te doen.

Maar goed, nu ging ik snel voor bij de gemaakte examens..Engels ging sowieso goed (vind ik niet moeilijk, ik hou van Groot BrittanniĆ«), maar aardrijkskunde ging iets minder, dat had ik dus ook niet zo goed gemaakt, bleek na het nakijken. Ik zou tussen de 4,4 en 6,4 zitten...moest een 6,4 hebben wilde ik nog een 7 staan..gaat 'm helaas niet worden..Nouja, een 6 is ook niet dramatisch.

Ik heb vandaag dus al lekker vakantie, terwijl sommige mensen nog examen doen vandaag (natuurkunde geloof ik). Ik hou vandaag dus lekker een pyjama dag!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten