woensdag 23 mei 2012

Woensdag 23 mei 2012 Wiskunde

Tumblr_m3gilkshpi1rswuxxo1_500_large


Goodmorning!


Vanmiddag om half 2 heb ik examen wiskunde! Ik denk dat dat wel moet lukken.
Na dat examen heb ik alweer weekend! Yay! Awesome


Scheikunde gisteren ging wel goed geloof ik. Ik had nog 20 minuten over en heb dus nog maar even mijn antwoorden gecontroleerd en mijn antwoorden overgeschreven zodat ik het na kon kijken.
Eenmaal thuis en na mezelf streng beoordeeld te hebben kwam ik uit op 52 punten van de 79. 
Volgens havovwo.nl  had ik tussen de 5,9 en de 7,9. En volgens examenklacht.nl had ik tussen de 6,4 en 7,4!! Ik ben helemaal tevreden dus. Het kan natuurlijk nog meer of minder worden, maar als ik al een 5 heb, ben ik erg tevreden! Ik moet een 6,2 halen wil ik een 5,5 staan en dus heb ik dan een 6. En dat betekent dat ik dan met geen één onvoldoende slaag! Dat zou toch wel erg mooi zijn! Me is happy.


Ik ga nog even mijn wiskunde examen van gisteren afmaken & nakijken met papa!


xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten