maandag 28 mei 2012

Maandag 28 mei 2012 Pannenkoeken & feest

Morgen,


Ik voel me nog steeds niet op en top helaas. Weet je nog dat ik gisteren niet vóór 4 uur weg mocht en dat het hele plan van naar de Bergse Plaat gaan niet meer door kon gaan? Dat is helemaal opgelost door een verrassing van Paul. Omdat we niet meer naar de Plaat konden, had hij stiekem gereserveerd bij De Pannenkoekenbakker in Heerle! Die had ik niet aan zien komen :)


Het was héél lekker, ik had een pannenkoek met appel, rozijnen en kaneelsuiker. Omnomnom!
Paul had een pannenkoek met frambozen en poedersuiker, en daarna nog een gewone met stroop :)


Later zijn we nog een stukje gaan wandelen en hebben we de film "The Cable Guy" gekeken:



Vandaag gaan mijn ouders, ik en mijn zus naar de 50e verjaardag van mijn moeders nicht.
Eigenlijk heb ik niet zo'n zin meer, omdat ik me zo beroerd voel..maar goed. We zullen zien.

Morgen heb ik mijn laatste examens: aardrijkskunde en Engels.. Spannend..

xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten