vrijdag 25 mei 2012

Vrijdag 25 mei 2012 Beroerd

(Niet zo'n) Goedemorgen..


Ahhh voel me echt beroerd, ik heb barstende koppijn en een lelijke hoest opgelopen..
Echt niet leuk gewoon. Ik wil terug naar bed. Zou ik ook doen als dat kon. M'n moeder heeft namelijk mijn beddengoed eraf gehaald om het te wassen, buiten te hangen en vervolgens weer m'n bed mee op te dekken.
Ik mag echt niet ziek worden nu. Ik heb dinsdag mijn 2 laatste examens. Die woensdag erna mag ik zo ziek worden als ik maar wil. Maar niet nuuuu. Zucht.



Ik heb ook niet goed geslapen, werd om te 2 uur wakker..Meh. Ik ga denk zo maar even douchen, misschien knap ik daar van op.


Ook moet ik nog leren vandaag, bleh, aardrijkskunde. Heb ik echt geen behoefte aan op het moment, maar goed, wat moet dat moet.


Vandaag doe ik nog wel een review denk ik. Even kijken hoe ik me voel..
Hier kunnen jullie een lijst zien van reviews die eraan zitten te komen.


x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten