dinsdag 15 mei 2012

Dinsdag 15 mei 2012 Examendag 2 Nederlands

Goedemorgen!


Vandaag is het examendag 2. Vandaag heb ik alweer mijn 3e examen! Namelijk Nederlands..
Ik stress 'm echt. Maar goed. Sorry dat het alweer 3 dagen geleden is dat ik een review heb gedaan. Ik moet veel leren en heb mezelf niet aankunnen zetten om er een te doen. Ik ben helemaal gaar na zo'n examendag. 


Vandaag is een speciale dag, ik & Paul hebben vandaag 19 maanden verkering! De tijd vliegt zo snel voorbij..  :)


Vanmiddag om 13.30 tot 16.30(!) heb ik mijn examen. Ik ben benieuwd hoe ik het ga doen..zucht. 


Morgen ga ik (als het me lukt om uit huis te komen) naar de stad (ik heb morgen al weekend) , en ga ik weer allemaal dingetjes kopen waar ik zelf enthousiast over ben & waar ik nog reviews & een shoplog over ga doen. Maar eerst eens zien of ik het huis überhaupt uit kom, haha. Mijn ouders zijn best streng als het om leren & school gaat. Als ik nou redelijk vroeg opsta, goed leer & examens oefen, dan maak ik nog een kans. Het gaat me vast lukken! :)


Ik denk dat ik vanavond ook nog een blogje schrijf over hoe het examen is gegaan!


xxx Marieke ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten