zondag 13 mei 2012

Zondag 13 mei 2012 Moederdag

                         579874_365095633548345_172763319448245_74619848_1223894917_n_large


Hallo lieve mensjes, 


Bloemen
Gisteren  zijn ik & Paul gaan wandelen & hebben tulpen geplukt bij een bloemenveld, dat toebehoort aan een boer. Zijn oogst was niet zo goed en dus mocht je gratis bloemen plukken. Het was niet heel veel soeps, maar toch hebben we nog 2 bossen tulpen mee kunnen nemen. Wel zo leuk voor Moederdag vandaag, toch? Ze was er dan ook erg blij mee :)


Chronical
Verder hebben we gisteren de film "Chronical" gekeken. Goede film, maar niet mijn smaak.


"Drie vrienden doen een waanzinnige ontdekking, waardoor ze krachten ontwikkkelen waar ze nooit van hadden durven dromen. Terwijl ze leren de nieuwe krachten te beheersen en deze met name te gebruiken voor eigen belang, verliezen ze de grip op hun leven. Hierbij komen de duistere kanten van hun karakters langzamerhand naar boven."


Behoorlijk spannend. En het is zo goed qua special effecten, dat het gewoon realistisch zou kunnen zijn. De film wordt gefilmd door een "handcamera", dus alles beetje als een vlog ofzo. Ikzelf zou de film niet in mijn eentje kijken & sowieso nooit zelf hebben uitgezocht. Het is dat mij werd verteld dat het een goede film was. Hij scoort dan ook een 7,2 op IMDB. Wat erg goed is voor IMDB's doen.
Ik kijk normaal alleen romantische comedy's. Ik kan dus ook niet tegen al die spanning & vind het vreselijk als er bloed vloeit. Ik ben zo iemand die relaxed voor de tv moet zitten, en moet kunnen genieten van een film. Ik moet niet vol spanning gaan zitten kijken, met een kussen voor mijn gezicht en adrenaline die door mijn lijf stroomt. Echt niet leuk gewoon. Ik schrik behoorlijk snel, dus zulke films zijn niet goed voor mijn hart haha. 

Om een lang verhaal kort te maken: Goede film maar niet mijn smaak.

Hier een trailer van de film:

Moederdag
Vandaag is het Moederdag, in de middag ga ik naar Paul, even gezellig Moederdagcadeautje afgeven en zo. 's Avonds zijn we bij mij. Mama heeft lekker gekookt, dus dat wordt smullen :)


Helaas moet ik nog leren vandaag, morgen beginnen de examens! :S
Ik stress 'm. Help.


Xxx Marieke ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten