maandag 21 mei 2012

Maandag 21 mei 2012 Dagje vrij

Dsc_0822_159710281_large


Goedemiddag!


Vandaag is het alweer maandag. De dagen vliegen echt zó snel voorbij, niet normaal gewoon!
Ik was natuurlijk al vanaf woensdag al vrij i.v.m. examens en hemelvaart, maar dat heeft niet zo het idee gegeven dat ik dan al weekend had. Ik moest natuurlijk gewoon leren en mocht niet afspreken met mijn vriend. (alleen in de weekenden, totdat ik op HBO zit.)
Vandaag ben ik ook gewoon een dagje vrij, terwijl mensen die vandaag Duits, geschiedenis, natuurkunde, wiskunde of Frans (vmbo, havo en vwo bij elkaar) hebben, zitten te ploeteren. Ik heb morgen en woensdag pas weer examens. Morgen scheikunde (de grote angst) en woensdag wiskunde A. Ik hoop dat het goed gaat komen. 


Vandaag nog even de theorie van scheikunde afmaken en een examentje oefenen. 
En dan morgen nog even een examen wiskunde maken. 
Eergisteren had ik een examen gemaakt van wiskunde en daar scoorde ik een 8 voor! 
Op het moment sta ik een 8,1 op mijn lijst. Als ik dan op het echte examen ook zo'n goed cijfer scoor zou helemaal awesome zijn. Dan heb ik namelijk ook weer 2 compensatiepunten. Ook hoop ik een 4 of hoger voor scheikunde te halen. Dat zou mij zó blij maken! Op het moment sta ik een 4,8 voor scheikunde. Even dat je het weet.


Het is echt lekker weer! Niet te warm, niet te koud, precies goed eigenlijk. 
En dat hoor je dan van mij, iemand die het bijna altijd koud heeft, die het té snel koud krijgt eigenlijk. Ook heb ik het heel snel warm en zweet ik dan als een gek, niet normaal gewoon. Daarom is kleren uitkiezen 's ochtends, een ramp voor mij :) haha.


Nu leren en examen maken! 

xxx  Marieke ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten