zaterdag 12 mei 2012

Zaterdag 12 mei 2012 Cadeautje

5_large

Goedemiddag lieve mensen,


Vandaag ga ik weer keihard leren. Ik wil morgen niks doen, want dan is het Moederdag.
Ook wil ik vandaag nog naar de stad & naar vriendjelief. Hoe de hell ga ik dit inplannen?! 


Maandag begin ik met mijn examens..SPANNEND. Die dag heb ik kunstbeeldend & biologie.
Gelijk 2 leervakken dus. Ik zou blij zijn als ik van al die examens af ben. Dan heb ik gewoon 3 maanden vakantie!
Zoals je in mijn vorige blog kon lezen ga ik dan vakantiewerk doen op school. Mijn moeder heeft beloofd om na mijn examens keihard te gaan shoppen in Breda! Heb er zo onwijs zin in! Ben toe aan nieuwe kleren vind ik. Hierover ga ik nog een shoplog doen :).
Tot nu toe betaald mijn moeder mijn kleren nog. Zodra ik naar HBO ga krijg ik studiefinanciering en moet ik van dat geld mijn eigen kleren kopen. Daar maak ik nu dus mooi nog even gebruik van (A).


Ik ga kijken of ik nog naar de stad kan vandaag. En dat wat ik koop laat ik jullie nog wel zien op missxfreakyshoplogs.blogspot.com zien.


Ik ga niet elke dag een blog schrijven denk ik. Mijn leven is niet zó interessant dat ik elke dag wat beleef. Alleen als ik op vakantie of op een dagje weg ben geweest denk ik. En als ik gewoon zin heb om iets te schrijven. Als ik weer eens een creatieve uitspatting heb gehad of iets dergelijks.


Gisteren kwam mijn vader thuis van skikamp vanuit Kaprun, Zwitserland. Ik ben namelijk de dochter van een wiskundeleraar en een administratief medewerkster. Mijn ouders werken allebei op de zelfde school. Dat is dus ook de school waar ik nu onderhand al 6 jaar lang rondloop...Soms is het handig, maar soms ook niet. Ik kan dus niet zomaar een "briefje van m'n moeder" geven om me af te melden. En ik kan ook niet zomaar onverantwoord wegblijven van school. Ik ben al geen rebelse tiener, en hou me (vaak) wel aan de school regels. Zo ben ik opgevoed, en ik ben gewoon een brave leerling (A) hahaha :)
Maar goed, ik dwaal weer af. Mijn vader kwam dus thuis van skikamp, en had een klein cadeautje meegenomen, as usual. Die ga ik jullie even showen.




Dit is het cadeautje. Het is een sleutelhanger, met daarin een engeltje. Het engeltje kun je eruit halen, en dan heb je een muntje, die kun je gebruiken voor een winkelwagen! Superhandig dus.
Ik was er blij mee :) Normaal krijgen mijn zus en ik een knuffel, maar daar heb ik er nu al behoorlijk veel van :P


Even ter informatie: Ik maak foto's met een Samsung ST70. Gewoon een digitale camera dus. Niet veel bijzonders. 


Dit is toch best weer een lange blog geworden..Ik praat gewoon teveel haha.
Maar ik ga er maar weer eens vandoor, anders komt er van leren weer niks.




With love, Marieke ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten