woensdag 16 mei 2012

Dinsdagnacht, Woensdag 16 mei 2012 Terugblik examen

Hee!


Het is 0:02 als ik dit schrijf, ja dat is laat. Morgen heb ik gewoon vrij, net als de rest van de week & volgende week maandag. Zwaar leven. Vandaag had ik Nederlands examen, en ik had jullie beloofd om nog een blogje te schrijven over hoe het ging.


Het ging wel redelijk. Het was echt moeilijk en was precies op de minuut klaar.
Ik was zo dom om mijn samenvatting gelijk op hetzelfde blad te schrijven als mijn vragen. Waardoor ik later er achter kwam dat mijn samenvatting te lang was en dat ik dus moet schrappen in mijn woorden. Daardoor kon ik én de hele samenvatting én ook nog eens de vragen helemaal overschrijven. Toen mijn coördinator zei dat we gingen stoppen, was ik nét klaar met woorden tellen.


De teksten gingen over "De misdaadparadox" en "Bambi en het aah-gevoel". Like wtf.
Maargoed, ik heb mijn antwoorden nagekeken en ik kwam uit op 22 punten van de 50. Dat is vrij weinig. Al heb ik wel erg streng nagekeken. Hier had ik tussen de 4 en de 6. Dus ik hoop echt op een 5,5 of hoger.


Wil je de teksten lezen? Waarschijnlijk niet, maar toch. Hier is dan een link:
http://www.havovwo.nl/havo/hne/bestanden/hne12itb.pdf


OMG ENGE GELUIDEN BUITEN. :O
Wind + kattengejank = eng.


Maargoed. :')


Ohja morgen/vandaag ga ik naar de stad! Dus dat wordt weer een shoplogje + reviews!




Weltrusten! 


xxx Marieke ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten