donderdag 24 mei 2012

Donderdag 24 mei 2012 Terugblik Wiskunde & shoppen!

Hallo allemaal!


Het is 00:31 wanneer ik dit schrijf. Ik weet het, het is laat, maar ik kon het niet laten. Ik kon niet slapen door de warmte.


Gisteren had ik examen wiskunde A. Ik vond het erg moeilijk. Ik heb toen ik thuis kwam samen met papa het examen doorgenomen. We hebben streng nagekeken, en ik kwam uit op 53 punten van de 84.
Volgens examenklacht.nl kwam ik uit tussen de 6,1 en 7,1. En volgens havovwo.nl kwam ik uit tussen de 5,9 en de 7,9. Ik moet minstens een 6,9 halen wil ik nog een 7,5 staan..maar dat gaat me niet lukken denk, jammer maar helaas. Maargoed, wat klaag ik, een 7 is natuurlijk ook al awesome


Als alles goed is gegaan/gaat zou ik met deze lijst slagen:

  • Nederlands 7
  • Engels 7
  • Aardrijkskunde 7
  • Kunstbeeldend 7
  • Wiskunde 7 of 8
  • Scheikunde 6
  • Biologie 6
Zou erg mooi zijn als dit lukt! Alleen volgende week dinsdag nog 2 examens! Aardrijkskunde en Engels!
Gaat goed komen. Zou raar zijn als ik zou zakken :)


Jaja, ik heb lekker al weekend! Whoooo!

Genoeg rambling over school. Ik ga vandaag shoppeeennn. Whoo!
Heb er echt zin in. Even weg van al het examen gebeuren en even lekker ontspannen en geld uitgeven!
Ik ga morgen naar de Action sowieso, en nog verder kijken in de stad (A).
Natuurlijk komt er nog een shoplog & wat reviews over! Vandaag/morgen (vandaag ergens in de middag/ochtend) schrijf ik nog wel even iets denk. :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten