maandag 14 mei 2012

Maandag 14 mei 2012 Eerste examendag

Goedenavond lieve mensjes!


Vandaag waren de eerste eindexamens. Ik heb er inmiddels al 2 van de 7 opzitten.
Vanochtend had ik Kunst en 's middags had ik biologie. Ik had bij allebei de vakken een halfuur over en heb dus mijn antwoorden maar overgeschreven op het kladpapier, om het vervolgens thuis na te kijken. De antwoorden staan namelijk gelijk op internet! Voor biologie had ik ongeveer 44 punten van de 82. Daar kwam ik uit op een 4,8 tot een 6,8. Redelijk goed voor mij doen. Bio is niet zo mijn beste vak. Ik sta tot nu toe een 6,0 gemiddeld namelijk. Niet een erg laag cijfer, maar wel mijn een na laagste op mijn lijst. Scheikunde komt daar nog voor met een score van 4,8. HELP.


Voor Kunst had ik ongeveer 43 punten van de 59. Daar kwam ik uit op een 6,6 tot een 8,6. Dat is behoorlijk goed! Ik sta tot nu toe een 7,0 gemiddeld op mijn lijst. En dat wil ik graag zo houden natuurlijk! Kunst was het aller-allereerste examen van dit jaar. Dus de mensen met dit vak, beten vandaag het spits af. Noujaa, erg is het niet, ik heb er dus nu al lekker 2 opzitten!


Morgen heb ik Nederlands. Ik hoop dat dat goedkomt, want begrijpend lezen is nooit mijn ding geweest. En dat zal het ook nooit worden. Dus ik hoop maar dat ik een goed punt haal. Voor Nederlands sta ik een 7,2.
We zullen zien wat we ervan maken morgen!


Na examen Nederlands heb ik gewoon al weekend! Hoe awesome is dat?! Ik heb rest van de week geen examens tot aan dinsdag, dan heb ik het gevreesde Scheikunde. HELP. 


Ik ga maar eens gauw naar bed. Weltrusten allemaal!


xxx Marieke ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten