zaterdag 12 mei 2012

Vrijdag 11 mei 2012 First blog ever..

Books-i-hate-you-i-love-you-love-story-favim.com-337231_large


Hello lovely people ;)
Dit is mijn eerste blog ever. So, don't judge me! (A)


Wie ben ik? 
Mijn naam is Marieke, ik ben 17 jaar, wonend in het mooie Brabant :D
Ik heb eerst VMBO gedaan, en toen ben ik doorgestroomd naar HAVO. Op het moment zit ik dus in 5 HAVO, volgende week heb ik mijn eerste examens..SPANNEND! Hierna wil ik lerares op het basisonderwijs worden.

Mijn passie is: creatief bezig zijn. Maakt niet uit met wat. Al is het met nagels, of met knutselen, ik vind het leuk :)


Als het om mijn kamer gaat dan ben ik zeer chaotisch. Maar gaat het om het regelen van dingen of schema's opstellen e.d, ben ik heel precies. Ik ben dus een beetje van beide, hihi.
Ik heb een hekel aan foute spelling, haha. Zoals je al ziet deel ik mijn blog in kopjes. Ik weet niet of ik dat elke blog ga doen, dat zien we nog wel :)


Ohja, over de naam van mijn URL..MISSxFREAKY.. Even laten zien hoe ik & mijn vriendinnen erop zijn gekomen: Marieke - Mariekie - Riekie - Freaky. Freaky was dus mijn bijnaam, en tegenwoordig ben ik dus MISSxFREAKY. Deze naam gebruik ik overigens vaak voor websites enzeau. 


Blog..
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen met deze blog..
Misschien updates over mijn dagelijkse leven (wat ik zelf niet heel bijzonder vind), en misschien een beetje reviews over verschillende (budget)producten qua beauty en laat ik wat shoplogs zien denk ik zo maar.


Make-up & Me
Ik ben niet het meisje van de foundation & de blushes/bronzers. Ik ben meer van de nagellakjes. Ik ben helemaal geen expert in het gebruik van make-up, ik gebruik vaak alleen wat wenkbrauwpotlood, wat mascara & af en toe wat basic oogschaduw. Als ik ergens m'n geld aan besteed is het vaak nagellak, schoenen & tassen. 


Make-up is leuk, maar ik ben gewoon heel lui, en neem gewoon vaak de moeite niet om het te gebruiken. Alleen met feestjes kan ik me nog wel eens uitleven. Ik besteed dus niet elke dag uren voor de spiegel om mijn make-up te doen. Ik ben echt geen ochtendmens, en je moet me gewoon met rust laten 's ochtends. Haha. Ik heb dan dus ook geen zin om heel mijn gezicht vol te smeren met foundation. Ik heb best een zuivere huid. Natuurlijk heb ik af en toe een puistje/pukkeltje. Maar als ik mijn huid vol ga smeren met foundation, krijg ik alleen nog maar meer last van pukkeltjes dan normaal, dus laat ik mijn huid lekker zo als het is, en bedek ik de minder mooie plekjes gewoon met een concealer. Ik vind het gewoon zonde om mijn gezicht vol te plamuren :)
Ik ben daar niet het typje voor ^^


Money
Ik ben geen big spender, maar ik heb zo mijn momenten. Ik heb momenten dat ik denk: Joh, let eens op je geld! En momenten: IK GA LEKKER AL MIJN GELD UITGEVEN HELL YEAAH. Dus. Best wispelturig. 
Ik heb geen bijbaantje. Maar krijg wel gewoon zakgeld, ik ben redelijk zuinig op mijn geld.
Ook heb ik geen telefoon abonnement, ik doe lekker prepaid :)
Ik doe gerust 3 maanden met €20,- beltegoed. (dat is dus bijna alleen smsen). Ja ik heb geen internet op m'n telefoon, ik heb gewoon te weinig geld daarvoor. En ik vind het voor mezelf gewoon niet echt nodig.


Vakantie & vakantiewerk
Na mijn examens ga ik voor de 3e keer boeken repareren & boeken plastificeren op mijn school. Ik weet het, het klinkt behoorlijk saai. Maar met een paar goede vrienden, radiootje erbij, en het is gewoon heel relaxed werk. Jullie denken vast: Wie gaat er nou in z'n vakantie naar school toe?!
Nouja, ik dus :').


Ik ga ook nog 3 weken op vakantie met m'n ouders. Eerste week met ouders, vriendjelief & zus.
Tweede week zijn mijn ouders, mijn zus & ik alleen. En de derde week zijn we met z'n 6en. Mijn ouders, zus, ik & 2 Engelse vrienden van m'n ouders, waar we elk jaar mee op vakantie gaan :).
Verder ga ik nog een weekendje weg met 3 vriendinnen naar Zeeland, ook heel gezellig ^^.


Afsluitertje
Zo als je ziet, blijf ik doorpraten. Het is nu redelijk laat, dus ga ik maar eens gauw naar bed. Het is ondertussen al 00:45u. Dit was dus mijn allereerste blog. Ik hoop dat jullie het leuk vinden/vonden. Ik probeer zo vaak en veel mogelijk te bloggen. Ben wel benieuwd of ik het iets vind :) Het is het proberen waard!



With love, Marieke ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten