dinsdag 22 mei 2012

Dinsdag 22 mei 2012 Scheikunde

   301795_233501596759477_100002989169068_394331_752449627_n_large
Goedemorgen!

Vandaag heb ik het gevreesde scheikunde examen...help. Ik stress ´m echt. Meer kan ik niet zeggen.
Ik ben echt zenuwachtig..

Verder heb ik echt niet veel te vertellen, behalve dat ik naar de stad wil. Maar dat ik nog even moet wachten op m´n zakgeld. 

Ook gaat het vakantie plannen met vriendinnen niet zo goed. Iedereen wilt iets anders. Ik wil niet doordeweeks, omdat ik dan 3/4 dagen vrij moet vragen voor mijn baantje. Iemand anders wilt niet in het weekend omdat ze alleen de zondag moet werken. Niet alle data kunnen, want dan heeft die weer een feest, dan begint bij die de introweek voor de nieuwe opleiding, en dan zijn er weer geen kamers vrij in het hostel, dan is die nog op vakantie.. Er blijven zo weinig mogelijkheden over. Echt niet leuk meer. Heb er eigenlijk allemaal geen zin meer in. We kregen zelfs bijna ruzie omdat ik zei dat ik geen 3 dagen vrij wilde nemen tegenover 1 dag van een ander. Hoe oneerlijk is dat. Maargoed. Ik denk dat we beter maar gewoon een paar keer in de vakantie af moeten spreken om iets te gaan doen.. We zullen zien. In ieder geval gaan 1 iemands wens niet door. En dat wordt waarschijnlijk weer eens de mijne. Zucht. Ik haat dit.
Het is gewoon niet leuk meer. Maargoed, zo als is al zei: we zullen zien.

stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress  stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress stress!  

x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten