donderdag 31 mei 2012

Donderdag 31 mei 2012 Relaxen

Goedemiddag, 


Zoals jullie weten waren dinsdag mijn laatste examens, en heb ik dus vanaf nu eigenlijk al vakantie! Hoe vet is dat. :) Vrijdag moet ik mijn boeken inleveren. 14 juni krijg ik de uitslag, dan krijg ik te horen of ik geslaagd ben of niet. Ik ga er natuurlijk vanuit dat ik geslaagd ben, anders ga ik KEIHARD huilen..
De 28e is de diploma uitreiking. Ik heb trouwens nog een sjerp liggen met geslaagd!!! erop, die heb ik nog bewaard van toen ik geslaagd was van Vmbo, superleuk :)


Vanmiddag ga ik met Paul fietsen naar een stukje natuur achter Rosada (Factory Outlet) en morgen gaan we waarschijnlijk naar de nieuwe film met Johnny Depp (1 van mijn favoriete acteurs allertijden), Dark Shadows in Breda. Ze hebben daar nou eenmaal een betere bioscoop dan in Roosendaal vind ik.


Ook heb ik te horen gekregen dat ik pas 19 juni kan beginnen in plaats van de 4e..zucht. Lekker dan.
Maar goed. Ik ga lekker genieten van m'n vakantie!


Toedeloee! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten