donderdag 24 mei 2012

Donderdag 24 mei 2012 Geshopt!


Hee hallo!


Ik ben vandaag naar de stad geweest. Weer veel te veel geld uitgegeven.. 
Maargoed, voorlopig heb ik niks nodig/wil ik niks meer hebben. 


Aahhh het is heeeerlijk weer. Misschien net iets te plakkerig, maar beter dit, dan dikke pakken sneeuw vind ik! Ik hou van sneeuw, maar dan alleen voor de mooite & om in te skiën. Niet om doorheen te ploeteren naar school met mijn krakkemikkige fietsje. Haha :')


Ik ben naar de Action, Kruidvat en Etos en AH geweest :)
Alles wat ik heb gekocht komt nog in een shoplog vandaag/morgen.
Even kijken wanneer ik tijd heb, want ik moet zo gaan eten. Ik ga namelijk naar een project van de school van Paul kijken. Ben benieuwd! Het is een soort talkshow geloof ik. Duurt iets van een uurtje. Dus ik ben wel weer op tijd terug. Het begint om half 8. 


Okee, ik ben naar de AH geweest en heb Fourré Vanilla koekjes gekocht. Heb ik net op m'n bed zitten eten.. onthouden: niet meer doen! #kruimels.


Ik ga even een shoplog voor jullie schrijven, die komt vanavond of morgen op de site! :)


xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten