zaterdag 26 mei 2012

Zaterdag 26 mei 2012 Barbecue

D8c1568675b711e1989612313815112c_6_large
Goedemiddag!


Ik voel me nog steeds niet op en top, mijn hoest is erger geworden, net als mijn hoofdpijn. Vanochtend had ik het echt koortsachtig warm, maar dat is gelukkig over gegaan nadat ik gedoucht had. Ook heb ik 2 boterhammen met aardbei op, een halve komkommer en 2 paracetamollen. Daarna voelde ik me al een stukje beter :)


Vandaag moet ik aardrijkskunde leren en oefenen, echt zooo geen zin in. Maargoed, wat moet dat moet.


Vanavond lekker barbecueën met mijn ouders, zus, mijn vriend en een vriendin van m'n zus. :)
Heb ik zin in! :D


Ook hebben we nog kortingskaarten van de AH voor de Efteling. Die gaan mijn vriend en ik verzilveren straks. Je kunt ze t/m 3 juni nog verzilveren, en de kaartjes zijn geldig t/m 7 november 2012 :)
Ergens dit jaar (waarschijnlijk in de zomervakantie) gaan we dus lekker met z'n tweetjes naar de Efteling, yay! 


Ik ga nu aardrijkskunde leren..zucht


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten