vrijdag 18 mei 2012

Vrijdag 18 mei 2012 Tv-programma's

Video-killed-the-radiostar-klii1-600x420_large



Goedemiddag!



Vandaag is het wéér mooi weer! Net heb ik buiten middageten op. Heerlijk zo in het zonnetje!
Ook moet ik vandaag weer leren. Ik zit tenslotte middenin mijn eindexamens. Je vraagt je af waarom ik dan zoveel blog? Dat zal ik je vertellen. Mijn moeder en ik hebben vlak voor de examens een leerschema opgesteld. Als ik me daaraan hou, dan kom ik precies uit met leren. Hetgeen wat ik moet leren per dag is niet heel veel. Toen ik moest leren voor bio en kunstbeeldend, deed ik elke dag 2 hoofdstukjes bio & om de dag 1 hoofdstuk kunstbeeldend. Komende dinsdag heb ik het gevreesde examen scheikunde...mijn slechtste vak. Ik sta een 4,8..En woensdag heb ik wiskunde A. Daar sta ik een 8,1 voor. Het verschil moet er wezen..
Zoals mijn leerschema vaststelt, moet ik elke dag 2 hoofdstukjes scheikunde doen, en een stukje oefenexamen van wiskunde. Dat bespreek ik dan later met papa. Hij is tenslotte wiskundeleraar. Daar moet je van profiteren vind ik dan haha (A).


Afgelopen blogs gaat het nergens anders over dan de examens. Ik wil het niet saai maken en daarom wilde ik vandaag ergens anders over praten, namelijk tv-programma's.
Welke tv-programma's ik kijk? Ik kijk vrijwel alles via internet. Downloaden is zoveel makkelijker. Met programma's uit Amerika moet je altijd oneindig wachten tot het ook in Nederland te zien is (rtl 5 heb ik het even over, specifiek), en de ondertiteling stoort mij ontzettend, omdat het vaak gewoon niet klopt. Een van mijn rare tics, is dat ik het niet uit kan staan dat de ondertiteling niet klopt. 


De programma's die ik wél kijk via de tv zijn:

  • Bones - Maandag, Rtl 4, 21:30u
  • De allerslechtste chauffeur van Nederland - Dinsdag, Nederland 1, 20:30
  • Iedereen is Gek op Jack - Zaterdag, Rtl 4, 20:00u
  • Peking Express - Zondag Net 5, 20:20u
  • Boer zoekt vrouw - Zondag Nederland 1, 20:20u afgelopen zondag was de kick-off.
    Een van de 2 programma's nemen wij natuurlijk op, je kunt geen 2 dingen tegelijk kijken haha.
Dat zijn er best een hoop. Ook kijk ik via internet/downloaden ook nog een hoop series.
  • 2 Broke Girls - dowload, in Amerika uitgezonden op maandag seizoen 1 is net afgelopen
  • Glee - download, in Amerika uitgezonden op dinsdag
  • Modern Family - download, in Amerika uitgezonden op woensdag
  • Echte meisjes op zoek naar zichzelf - internet, uitgezonden op tv op donderdag, Rtl 5, 20:30u gisteren was de laatste aflevering
  • De schat van de Oranje - internet, uitgezonden op tv op vrijdag, Sbs6, 20:30u
  • Verder ben ik sinds kort Sex and the City gaan kijken - dit was een eenmalige download van  alle seizoenen.
Dat zijn dus een hoop series. Ik hou er van. Ook hou ik enorm van films. 
Welke series kijken jullie?

xxx Marieke 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten