vrijdag 15 juni 2012

Woensdag 13 juni 2012 Boodschappen en schoenen

Vandaag (woensdag) ben ik met m'n moeder nog de stad in geweest om inkopen te doen voor mijn examenborrel donderdag (voor collega's van m'n ouders & familie) en voor mijn examenfeestje van aankomende zaterdag.
Allemaal gelukt. Daarna nog de stad in geweest om voor open schoenen te kijken, want die had ik dinsdag niet in Breda kunnen vinden toen ik daar met mijn moeder was. Terwijl ze daar ontelbaar veel schoenenwinkels hebben. Gek dat ik dan niks vind. Maar ik heb hier in Roosendaal toch wel wat kunnen vinden. Plus nog een leuk paar sneakertjes die afgeprijst waren van €14,90 naar €9,95, die ik zelf betaald heb nog. 


De sneakertjes die ik zelf gekocht heb. Deze passen perfect bij een jurkje van de Mango die ik al een tijdje heb. Ik vond ze zó schattig, ik kon ze voor dat prijsje niet laten staan!

De open schoenen. Ze zijn leuker als ik ze aan heb vind ik zelf. Ze lopen erg goed, niet te hoge zool, lekker zacht en veel steun. Dat is wat ik belangrijk vind. Ik heb namelijk een erg moeilijke voet.
Brede voeten met een hoge wreef en bovendien erg gevoelig. 

De open schoenen heeft mijn moeder betaald omdat ik nog geen open schoenen had (schandalig). Ze waren van €35,95 met 50% afgeprijsd. Dus dat was wel even lekker voor de portemonnee! Ze zijn niet erg wit, meer neigend naar bruin eerder. Gebroken wit? Ze stonden erg leuk vond ik, en ze zaten erg lekker, wat toch wel belangrijk is bij schoenen! Haha.

Toch wel gek dat ik in Breda bij ááál die schoenenwinkels niks kan vinden, en dat ik hier in Roosendaal zo toch nog 2 paar schoenen binnen sleep. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten