vrijdag 15 juni 2012

Donderdag 14 juni 2012 Vandaag is de dag..



..dat ik te horen krijg of ik geslaagd ben of niet! Spannend!
Ik ging er wel van uit (zonder twijfels) dat ik geslaagd was. Het is nu 1:12u als ik dit typ. (Het is inmiddels al vrijdag). En ik ben...GESLAAGD! Hell yeah! 


Vandaag was m'n examenborrel voor familie & collega's van mijn ouders/leraren van mij. Het was supergezellig & heb supercadeau's gehad!
Van mijn ouders heb ik de totale verzameling (10 dvd's) van Friends gekregen! (ik wist al dat ik die kreeg aangezien ik 'm heb uitgekozen + ze waren op een site in de aanbieding). Van mijn zus en een vriendin heb ik een kobaltblauwe ketting gehad (die had ik zien hangen en vond 'm best mooi!) En ik heb nog van mijn moeder een zelfgemaakte ketting in de vorm van een hartje (mijn moeder deed een cursus waar ze sieraden konden maken met zilverklei). Superleuk! 


Verder heb ik nog van Paul oorbellen gehad (de schat!), van mijn schoonmoeder 2 setjes armbanden, van mijn kunstbeeldend lerares nog een kookboek om whoopies te maken en van mijn scheikunde leraressen 2 boekenbonnen van €5 en nog Zeeuwse Roomboter Babbelaars (1 van mijn leraressen komt uit Zeeland, vandaar). 


Whoopies

Verder heb ik heel veel geld gehad nog. Ik heb een superleuke avond gehad. En het weer zat ook nog eens mee! Helemaal geweldig dus! Ik weet nog niet wat ik met al het geld ga doen. Misschien shoppen, misschien sparen! 

Nu ga ik mijn make-up van mijn ogen halen en dan mijn bedje opzoeken!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten