zondag 24 juni 2012

Vrijdag 22 & Zaterdag 23 juni 2012 Werken, Stad en Schoonmaken

Vrijdag ben ik gaan werken. Van 8:15 uur tot 16:00 uur. We mochten boeken innemen bij de 3e klassers.
Was wel leuk. Niet veel bijzonders. We hebben ons loon gekregen van afgelopen week. Ik had in totaal 24 uur gewerkt. Rond de €80 ontvangen. Ik zat te twijfelen of ik het mee zou nemen, want eigenlijk wilde ik wachten, en aan het einde pas meenemen, dan lijkt het meer ;). Uiteindelijk heb ik het toch maar meegenomen, en maar goed ook! Ik ging die middag na het werk nog even richting stad.
Ben ik bij de Xenos, om cadeautjes te kopen voor het examenfeestje van die avond. Gewoon met pinpas afgerekend, niks aan de hand. Kom ik bij Etos, even wat mini's gehaald voor de vakantie, pinpas gebruiken: "Niet voldoende saldo" OMG. GĂȘnant! Gelukkig had ik mijn geld meegenomen en kon ik zo contant afrekenen. Het geld op mijn pas is hard gegaan, nadat ik donderdag had gereisd voor €24,20 naar Vlissingen voor het intakegesprek.

Die avond hadden Paul en ik een examenfeestje. Was erg gezellig! :D

Zaterdag (eigenlijk vandaag, maar het is nu al na 12'en) hebben mijn moeder en ik een heel groot stuk van mijn kamer opgeruimd. Weer een deel van de grote schoonmaak sessie. Zie maandag 18 juni 2012 Grote schoonmaak als je niet weet waar ik het over heb. Nu hoeven we alleen mijn bureau en mijn bedla nog te doen. Schiet al op!
We hebben mijn laatjes anders ingedeeld en alles wat weg kon, weggedaan. Een heel krat met oud papier ging de container in! Dat voelt lekker.

Morgen ga ik naar Paul toe. Waarschijnlijk gaan we de laatste 2 films (7.1 en 7.2) van Harry Potter kijken. (natuurlijk hebben we ze al meerdere keren gezien, maar wij zijn diehard Harry Potter fans. We zijn bezig om alle films van Harry Potter achter elkaar te kijken. We zijn nu dus bij het laatste deel aangekomen.
Ik blijf het jammer vinden dat het voorbij is. Het is toch een deel van mijn jeugd.

Nu ga ik naar bed. Weltrusten!

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten