woensdag 6 juni 2012

Donderdag 7 juni 2012 Stofzuigen, Stad & Harry Potter

    34836_115450035195653_100001919722083_117655_3213207_n_large
Goedeavond, 


Ja ik schrijf vandaag een blog over morgen. Morgen druk dagje. Eerst redelijk vroeg opstaan om moeders blij te maken door het hele huis te stofzuigen. Daarna om half 1 richting stad om daar Paul te ontmoeten en een speeltje voor de kat van zijn zus te kopen als cadeau voor het feest van zondag. (Ik denk niet dat ik andere spullen ga kopen, dus waarschijnlijk geen shoplog.) Daarna met de bus naar Paul toe, waar we de hele serie van de Harry Potter films willen gaan kijken (de vraag is nog maar of het lukt). Wij zijn namelijk HUGE Harry Potter fans. Met carnaval dit jaar (Brabant hè) zijn we verkleed gegaan als leden van Griffoendor. We hadden Giffoendor stropdassen besteld op Ebay, hoe awesome is dat? Haha ja we zijn geeks. (A) So be it. 
Daarna lekker eten en de films verder kijken ^^. Vandaar dat ik deze blog nu schrijf, omdat ik het morgen anders vergeet (ik ken mezelf).


Weltrusten!


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten