dinsdag 5 juni 2012

Dinsdag 5 juni 2012 Saai

Goedemiddag!


Vandaag ga ik werkelijk he-le-maal niks doen. Lekker saai dus. Gisteren heb ik ook niet veel bijzonders gedaan. Ik heb aardappelen geschild voor het avondeten, ik heb oud papier verzameld van mijn kamer en ik heb beetje zitten internetten en programma's zitten kijken. Vandaag wordt net zo'n dag. Misschien dat ik nog iets online ga zetten. Moet even kijken.


Morgen wilde ik iets samen met Paul gaan doen, aangezien hij morgen de hele dag vrij is. Wij allemaal plannen maken, kom ik erachter dat ik morgen om half 2 naar de tandarts moet. Lekker midden op de dag. Niet zo'n fijne tijd.. Moet dus nog even kijken hoe we alles gaan plannen dan.. Paul's zus geeft zondag een feest. Ik weet niet precies wat de gelegenheid is, maar het was iets met de kat. Dus Paul en ik wilde naar de stad om een speeltje te kopen voor de kat, om vervolgens naar hem toe te gaan en daar te eten en film te kijken. Nu moeten we dus even kijken hoe we dat gaan doen met mijn afspraak...zucht.  


Okee ik ben serieus 3 kwartier wakker nu. Lig ik nog in mijn bed, gaat de bel. Pakjesbezorger. What to do..opendoen in mijn ondergoed of laten gaan? Ik heb maar gekozen voor het laatste. Tja. Ik verwachtte wel dat ze vandaag of een van deze dagen aan zouden bellen voor het afleveren van wat pakketjes. Maar 11u? Nee. Is natuurlijk normale tijd om al wakker en aan gekleed te zijn, maar voor mij niet. Ik had net zo goed ook niet thuis kunnen zijn omdat ik bijvoorbeeld naar de stad was of zo.


En hup, de telefoon ging net. Een ietwat buitenlandse mevrouw die verkeerd verbonden was. Op zoek naar contact met mijn school. Ze zei het nummer dat ze gedraaid zou hebben, maar dat was dus totaal verkeerd. Dus maar even gezegd. "Oh oké, dan probeer ik het even opnieuw". 


Oké, serieus nu belt datzelfde nummer nóg een keer! Het is haar dus niet gelukt om het nummer goed te draaien. Ik heb maar niet meer opgenomen. Is het zo moeilijk om een nummer goed te draaien? Blijkbaar. Ja, mijn vader werkt op mijn school, maar dat is puur toeval. Raar. Als ze nog een keer belt, ga ik lachen. 
Sorry, dat is gemeen. Maar even serieus. 1x verkeerd verbonden zijn oké. 2e keer, kan ook nog, maar niet bij hetzelfde huis! Haha. 


Toch nog een lange blog geworden ondanks dat ik dacht dat ik niks te vertellen had..


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten