dinsdag 19 juni 2012

Dinsdag 19 juni 2012 Werk


Vandaag ben ik begonnen met werken. Eindelijk! Ik zou eigenlijk de 4e van deze maand beginnen, maar er waren problemen met de leverancier. Het werk wat ik doe is: nieuwe schoolboeken plastificeren, gebruikte boeken repareren, schoolboeken controleren en innemen, boekenpakketten leggen, etc. Dit doe ik allemaal in opdracht van het boekenfonds bij mijn middelbare school. Ik doe dit werk nu voor het 3e jaar. Het verdient redelijk. En het is niet heel zwaar werk. Ik doe dit samen met nog een hele hoop anderen. Vandaag ben ik dus begonnen. Gisteren waren eindelijk de bestelde boeken binnengekomen, na wat problemen met de leverancier (ze hebben een nieuwe leverancier, vandaar dat het allemaal niet zo lekker liep).


Vandaag heb ik alleen maar hoeven plastificeren. Ben om 9 uur vanochtend begonnen, en om half 5 gestopt. (Het is eigenlijk tot half 4, maar we zaten er zo lekker in dat we er maar een uurtje bij deden :) )Ik verdien €3,50 per uur. Dat is een redelijk bedrag. Als ik elke dag 7 uur werk dan verdien ik dus zo'n 25 euro per dag. Na 4 dagen heb ik dus al lekker €100 euro in the pocket.
Het komt niet zo voor dat ik dagen achter elkaar 7 uur werk. We mogen zelf onze dag indelen. Als je vrij wilt nemen of ergens naar toe moet, dan kan dat gewoon.



Morgen worden de boeken van de brugklassertjes ingenomen. Lekker bang maken met boetes haha, nee hoor. Ik ben blij dat ik eindelijk kon beginnen. 2 weken achter elkaar elke dag vrijwel niets doen wordt je ook zat. Nu krijg ik ook weer een beetje ritme in mijn dagen. Zelfde tijd opstaan, redelijk op tijd naar bed. Nu stond ik pas rond de middag mijn bed uit, en ging ik best laat naar bed. Een beetje ritme is ook niet verkeerd.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten