maandag 9 juli 2012

Maandag 9 juli 2012 Tijdje geleden alweer

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb. Ja ik weet t, jammer. Maar ik heb nu vakantie. En ik ben gewoon heel druk met leuke dingen doen.


Ik heb tot vorige week vrijdag gewerkt op school. Was een erg kort baantje dit keer. Heb maar liefst 2 weken gewerkt..Had verwacht dat het 2 maanden zou zijn..:(
De reden hiervoor is: meer personeel. Ik had verwacht dat we met z'n 4en zouden zijn, en we waren ineens met zo'n 20 man..Tja, dan gaat alles inderdaad 5x sneller. Het werk was dus ineens op..Meh.
Over een paar weken mag ik nog helpen bij de kluisjes voor anderhalve dag. Is in ieder geval ook nog iets. Maar goed, het is dus niet veel soeps.


Ik ga ook nog op vakantie, naar Niederprum, in Duitsland. Vlak bij Luxemburg, en maar iets van 2 uur rijden met de auto vanaf hier. Paul gaat de eerste week ook mee :D (YAY!)
De tweede week zitten we met z'n 4en (ik, vader, moeder en zus). De derde week zijn we met 6 man (ik, vader, moeder, zus en 2 Engelse vrienden van m'n ouders, waar ze al zo'n 30 jaar mee op vakantie gaan). Dus dat wordt wel leuk :) We hebben WiFi in het huisje dus dat is awesome. Natuurlijk ga ik nog wel bloggen :) Ik hou jullie op de hoogte.


We zitten in een huisje. De mensen van het huisje verhuren de bovenverdieping als vakantiehuisje. Ze wonen dus onder ons :) We zitten 10 meter van het bos vandaan (Yay, muggen :/ ), dus ik neem lekker m'n klamboe mee. Ook is er een meer in de buurt (volgens mij) en een zwembad. Voor de rest gaan we veel stadjes bezoeken denk ik zomaar. Ook was er een dierentuin in de buurt :D


Voor de rest ben ik nog veel naar de stad geweest. Vooral om mini's te kopen voor de vakantie.
Ik ga van de week nog met m'n moeder naar de stad voor een nieuwe bikini. De bikini's die ik nog had liggen, waren allemaal te klein geworden. Ook wil ik nog een hoedje voor op het strand ofzo. 


De mini's die ik heb gekocht, laat ik jullie nog wel zien in een shoplog deze week.


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten