maandag 9 juli 2012

Maandag 9 juli 2012 Vakantie & Grote schoonmaak

Schermafbeelding_25202011-10-10_2520om_252015.21.17_large_large




Ik vertelde gisteren al over de vakantie, en dat ik jullie op de hoogte zou houden. Dat ga ik ook doen, alleen komen die postst later denk ik. Het is namelijk niet zo slim om te gaan bloggen dat je op vakantie bent. In verband met inbrekers bijvoorbeeld. 


Ook vertelde ik jullie afgelopen keren dat ik bezig was met mijn kamer uit te mesten. Elk hoekje, gaatje en laatje kwam aan de beurt. Afgelopen vrijdag hebben we (ik en mijn moeder) het laatste stukje gedaan. Nu zijn we helemaal klaar! Mijn kamer was na afloop niet meer te herkennen! Zo schoon, zo..kaal en zonder rotzooi haha. Ik ben echt een rommelkont, en vaak ligt mijn vloer dus bezaaid met vanalles. Ook mijn bureau is niet meer herkenbaar. Wel fijn gevoel, zo'n opgeruimde kamer. Al had ik wel ineens 1 heel kastje (ik heb een muurvullende kast, met allemaal laatjes, en kastjes erin) leeg. Ik moet nog verzinnen wat ik daarin ga doen. Dit gedeelte - missie grote schoonmaak - kan ik nu eindelijk afsluiten!

Oh, en vandaag ben ik van plan om nog een shoplog te gaan maken. :)

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten